Missycrazy

Direktlänk till inlägg 28 november 2012

Xmas soon

Av Mallan - 28 november 2012 16:17

   Nu är det 28 November asså är det inte ens en månad till julafton!! Nyss när jag kollade ut genom fönstret snöade det, det är första gången jag ser snö i år så det var verkligen kul!!



Bilden är tagen från google, för det blev ingen bra bild.

                                           



                                                  
                                  

                                                  
                          



                                                  
                          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mallan - 12 mars 2013 21:17

Halloj! Jag har en ny blogg som jag verkligen kommer försöka ha länge besök den gärna www.Malisch.blogg.se ...

Av Mallan - 13 december 2012 14:51

Jag slutar  med denna blogg. Men efter jul (om jag får en kamera)börjar jag med en fotoblogg, ger ut namnet efter jul. Hej då. ...

Av Mallan - 7 december 2012 18:31

Nu är det helg eller den börjar imorrn men ändo. Nu är jag hos min mormor för att mina föreldrar är i Linköping på typ någon fest. Då ska jag nu sova över hos mormor. Jag kunde inte sova över hos någon kompis för att jag var ju sjuk i förgår och igår...

Av Mallan - 5 december 2012 13:23

Clara Henry heter hon på riktigt och hon är verkligen jätte rolig, tycker jag.        Hon gör inte videos om smink som dom flesta tjejer gör.    ...

Av Mallan - 5 december 2012 07:39

Som är sjuk?? Jag vaknade imorse och hade en stor irriterande klump i halsen och det känndes som om jag hade ludd i huvudet. ÖÖhh hoppas det går över.   ...

Presentation


Jag är en tjej på 11 vårar vid namn Malin. Här lägger jag ut foton och skriver lite om allt i mitt liv.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det godaste julgodiset?
 Knäck
 Polka
 Machmallows doppade i choklad
 Ischokland
 Annat

Kontakt:

    

Gästboksinlägg?

Sök i bloggen

Translate

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards