Missycrazy

Alla inlägg under oktober 2012

Av Mallan - 31 oktober 2012 15:27

Heey idag är det ju halloween och jag har 3 förslag på frisyrer.


1.  Flickig, rufsig.


Du behöver:

hårband.


Gör så här: Tänk att du ska sätta på dig ett hår band men börjar bakifrån och under håret dra sedan framåt mot ansiktet.


Resultatet :  

                       

 



2.Flickig


Du behöver:  

  två gummiband, två tofsar och en rosett.


Gör så här: sätt up två vanliga höga tofsar på sidorna av huvudet. Gör flätor på båda tofarna och fäst med gummibanden. Sist sätter du  rosetten (om du inte har, ta ett hårband elr liknande) fram på huvudet.


Resultatet:

   



3. Rufsig.


Du behöver:

      Volum hårmousse, hår spray och borste.


Gör så här: Ta hårmoussen under ifrån håret och lyft uppåt. Tupera sedan håret med borsten. Fixa om du vill. Spraya Sedan med hårsprayen.


Resultaten:  

 


Om ni har några frågor om frisyrerna fråga bara. :DD Hope u like it!!!

Av Mallan - 31 oktober 2012 13:59


 

Av Mallan - 31 oktober 2012 09:57

Heyy jag tänkte visa alla mina hår prudukter som jag använder när jag duschar elr fixar håret. Enjoy!


1. Tresemm'e schampoo  ca 80kr på coop

 





2. Tresemm'e balsam ca 80kr på coop

 





3,  Tresemm'e heatprotect

 






4. Schwarzkopf   volumemousse





5.Proffs hairspray bag size  ca 20-80kr HM

   



Det var alla mina hårprudukter. BYEE

Av Mallan - 30 oktober 2012 19:30

Heyy!! Nu är frågestunden och omröstningen slut. I omröstningen vann "lite av varje"!! Det var allt nu startar en ny omröstning. BYEE

Av Mallan - 30 oktober 2012 16:20

Heeeeey!!!!! Jag är i stallet och tittar när Wilma rider. DET ÄR SÅ HIMMLA KALLT!!!!! Jag tror jag fryser ihjäl........ Det är kul iaf. Själv går jag inte på ridning, det har liksom aldrig tilltalat mig. Vet inte varför. Byyyyeeee

Av Mallan - 29 oktober 2012 17:54

Heeey!! Idag var jag på badhuset med Wilma. Vi var på bad huset i 3,5 timme ;) Men idag ska jag sova över hos Wilma (vet jag har skrev det för några inlägg sedan men det blev lite ändringar). Förlåt för att jag inte bloggat idag, men jag har haft fullt upp ;)

Av Mallan - 28 oktober 2012 21:46

Heyy. Jag gjorde ju inte klart hela kvällsrutinen förut. Så ja laddar upp bilder nu av vad jag använder (förutom vad jag visade)!!!




1. spotless overnight (finnborttagning) från aco

 




2. Läppbalsam från HM

 




3. avril lavigne bodylotion (men jag använder det som handkräm)

 



Det var allt. Hej då!!

Av Mallan - 28 oktober 2012 09:38

God morgon!! Nu är jag vaken. Jag ville bara be om ursäkt för att videorna avslutades mitt i. Jag hade inte märkt att man bara kunde ladda en video som va ungefär 3minuter, men jag tänkte inte göra en del två på halloween sminkingen. Ikväll gör jag en del två på kvälls rutinen. Snart kommer en look of today!! BYEEE

Presentation


Jag är en tjej på 11 vårar vid namn Malin. Här lägger jag ut foton och skriver lite om allt i mitt liv.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det godaste julgodiset?
 Knäck
 Polka
 Machmallows doppade i choklad
 Ischokland
 Annat

Kontakt:

    

Gästboksinlägg?

Sök i bloggen

Translate

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards